FU*K, ce aiurea este în București cu bicicleta dacă nu ai ce îți trebuie și nu ai skill, adică pricepere

Deși unii ar spune că trebuie să fii și puțin nebun ca să de tai prin oraș cu bicla.

Dacă citești acum articolul (Martie 2020) însemană că lucrurile stau puțin diferit din cauza măsurilor impuse de #cornavirus, dar despre asta spre finalul articolului.

La un monument dat am postat pe FB o întrebare legată de taxă, adică de ce bicicliștii nu plătesc taxă de drum în București. Dacă aveți chef găsiți aici cum a decurs discuția. Mda …idea este că sunt două categorii, tipuri de opinii – una care zice să plătim taxe și altele care zic că nu avem de ce să plătim.

Cred că ideea unei taxe este viabilă atunci când ai infrastructura pentru care să plătești, deși la acest moment furturile (și lipsa unor asigurări dedicate) și greutatea/pericolul/dificultatea deplasării sunt piedici uriașe pentru fffffff mulți care și-ar dori să se dea cu bicla prin București.

Citește și →  cum e viața la 12 ani?

Mai bine foloseşte transportul în comun care, am descoperit te salvează maxim dacă eşti deştept, ar zice mulți.

Le iau pe rând 🙂

Deştept eşti oricum pentru că ai ales să mergi cu bicla sau să foloseşti transportul în comun în București. Asta ca să fie clar!

transport în comun

Dacă ai curiozitatea să te uiți la orele de maximă aglomerație prin București vei vedea următoarele:

– în autobuze oameni înghesuiți care se uită de sus la cei din mașină sau la bicicliștii care se aventurează printre mașini;

– un metrou asediat la orele de vârf, dar care este varainta cea mai rapidă de ales, păcat că nu ajunge ân toate zonele din București;

– tramvaiul a devenit, de când cu acel garduri, o chestie care se plimbăm fără grijă și care se „împiedică” doar în intersecții, în rest zburdă.

– taximetria de orice fel e o variantă care te scapă doar de bătaia de cap a locului de parcare;

Citește și →  sexy beach sau cum poți face față pauzei de sex

– ar mai fi trotinetele, dar la viteza cu care merg și la cum sunt manevrate …

Mai rămâne doar categoria de oameni comozi sau care inventează scuze.

 bicicleta și orașul București

…de la început spun că trebuie să ai îndemânare, tupeu, un strop de nebunie și, uneori, costumație.

Încep cu ce mă doare cel mai tare – poluarea din București.

De ceva vreme am tot căutat să văd cum pot contracara tusea care mă apucă de fiecare dată când sunt pe bicicletă sau alerg. Am încercat un Buff, dar la cât e de poluat varianta nu este de-ajuns așa că am trecut la o mască specială pentru așa ceva.

E ciudat și mă deranjează atunci când este o activitate sportivă intensă, dar va trebui să mă obijnuiesc cu ea.

De fapt am ajuns să ma urc mai des pe bicicletă pentru că URĂSC să mă chinui să caut locuri de parcare. Cred că sunt destui care au făcut alegerea din motive similare. Cei mai mulți au ales să folosească un MTB prin oraș deși sunt opțiuni cu mult mai bune (zic cei de specialitate).

Citește și →  ce e ebike? care e treaba cu ebike-ul?

Bicicleta mie îmi pare importantă, deși am văzut că sunt destui care nu sunt atenți la ea, adică nu se îngrijesc de propria biclă. Am încercat cu o cursieră, dar gropile o fac să sufere așa că pânâ voi avea un crossway mai folosesc MTB-ul.

Ca să fiu sincer nu am folosit mult un MTB pentru că să te dai cu o cursieră e mult mai tare – viteză, te strecori ușor, “demaraj”, e mai arătoasă.

Concluzie

Merg destul de mult pe jos prin București, dar ajung să folosesc din ce în ce mai des bicicleta.

Dacă vrei să îl atragi pe copilul tău să folosească bicicleta o idee ar fi să alegi una potrivită pentru vârsta lui și ar mai fi și greutatea ei și …dar mă opresc, mai bine verificați articolul cum alegi bicicleta copilului tău?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *